Geen afspraken mogelijk van 2 tem 6 november. We helpen je graag per telefoon of email.  
 

Coronavirus : de federale Ombudsman blijft online en per telefoon bereikbaar


Vanaf 13 maart 2020 zijn de kantoren in Brussel voorlopig gesloten voor bezoekers en gaan de spreekuren in de grote steden niet door. 

Heb je een afspraak gemaakt met één van onze collega’s in onze kantoren in Brussel of tijdens één van de permanenties in de grote steden, dan contacteren we je zo snel mogelijk om de afspraak op een andere manier te houden of om ze uit te stellen.

We nemen deze maatregelen om de verdere verspreiding van het Coronavirus (COVID-19) tegen te gaan en de instructies van de overheid te volgen om mensen niet te dicht bij elkaar te laten komen.


Online en telefonisch bereikbaar

Contacteer ons gerust online of per telefoon. We blijven tot je dienst en beantwoorden je vragen. Heb je een vraag of een klacht, dan heb je de volgende mogelijkheden om ons te contacteren:

- bel het gratis nummer 0800 99 962, van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 17u

- stuur een e-mail naar contact@federaalombudsman.be

- gebruik het klachtenformulier in Word of in PDF en verstuur het per e-mail naar contact@federaalombudsman.be of per post (adres hieronder)

- stuur een brief naar: de federale Ombudsman, Leuvenseweg 48 bus 6 - 1000 Brussel


Info over het Coronavirus


Alle informatie en antwoorden op veel gestelde vragen op www.info-coronavirus.be

Heb je nog een vraag? Bel het gratis nummer 0800 14 689.


gepost op: 13/03/2020