Uw probleem Voor wie dient u een klacht in? * voor uzelf voor een bedrijf of organisatie voor een andere persoon Met welke federale overheidsdienst hebt u een probleem?Weet u niet of uw probleem gaat over een federale overheidsdienst? Bekijk de lijst van federale overheidsdiensten of bel ons op 0800 99 961.Als wij u niet kunnen helpen, wijzen we u de weg naar de juiste dienst. * Met welke federale overheidsdienst hebt u een probleem? - Selecteren -Ik weet het nietDienst VreemdelingenzakenEen ambassade/consulaat van de FOD Buitenlandse ZakenFOD Buitenlandse zakenFOD Binnenlandse ZakenRijksdienst voor Arbeidsvoorziening (RVA)Hulpkas voor Werkloosheidsuitkeringen (HVW)Een vakbond (enkel over de werkloosheidsuitkeringen)FOD FinanciënDG Personen met een handicap Een ziekenfonds (enkel voor de verplichte ziekteverzekering) Dienst voor Inschrijving van Voertuigen (DIV)Een sociaal verzekeringsfondsHulpkas voor Ziekte- en Invaliditeitsverzekering (HZIV)FOD EconomieFOD JustitieFOD Mobiliteit en TransportFOD VolksgezondheidFOD Sociale ZekerheidFOD Beleid en Ondersteuning (BOSA)FOD Beleid en Ondersteuning (BOSA)Andere Beschrijf een andere dienst Hebt u uw probleem gemeld aan de betrokken overheidsdienst? * Ja U wacht op een antwoord van de overheidsdienst? U bent het niet eens of niet tevreden met het antwoord? Dan kunt u bij ons een klacht indienen. Nee U dient uw probleem eerst te melden aan de betrokken federale overheidsdienst. Indien u uw probleem nog niet gemeld hebt, kunnen wij dat voor u doen. Ik ga ermee akkoord dat de federale Ombudsman mijn klacht en mijn contactgegevens naar de betrokken federale overheidsdienst doorzendt als hij dat nodig vindt. De overheidsdienst kan mij rechtstreeks contacteren voor de opvolging van mijn klacht. Uw klacht Beschrijf uw klachtBeschrijf uw probleem en wat de federale overheidsdienst tot nu toe heeft gedaan om het op te lossen. U kunt ons ook uw dossiernummer bij de federale overheidsdienst geven. Leg uit welke stappen u reeds heeft ondernomen en waarom u niet tevreden bent met het antwoord of de beslissing. BijlagenVoeg alle documenten toe waarvan u denkt dat ze nuttig zijn om uw klacht te staven (de beslissing van de federale overheidsdienst of de uitwisseling per e-mail of brief). Elk document mag niet groter zijn dan 5 Mb en alle documenten mogen samen niet zwaarder zijn dan 10 Mb. U kunt documenten met de volgende extensies opladen: .doc, .docx, .pdf, .xls, .xlsx, .jpeg, .jpg, .png, .tiff. Een onbeperkt aantal bestanden kan naar dit veld worden geüpload.5 MB limiet.Toegestane types: word, pdf, excel, jpeg, png, tiff, docx, jpg, xls, xlsx.10 MB limiet per formulier. Uw contactgegevens Verplichte gegevensDe verplichte gegevens die we van u vragen hebben we nodig om met u te communiceren en uw klacht doeltreffend te behandelen. Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden enkel ingekeken in het kader van de behandeling van uw klacht. Dit klachtenformulier is beveiligd om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Meer hierover leest u in onze gegevensbeschermingsverklaring. Mevrouw De heer De heer Voornaam Naam E-mail Bijkomende gegevensDe volgende velden zijn niet verplicht, maar deze extra informatie helpt ons om snel met u te kunnen communiceren en een volledig dossier te hebben wanneer we uw klacht onderzoeken. Telefoonnummer Om u te contacteren tussen 09:00 and 17:00. Uw adres Straat Nummer Bus Stad Postcode Land Uw contactgegevens Verplichte gegevensDe verplichte gegevens die we van u vragen hebben we nodig om met u te communiceren en uw klacht doeltreffend te behandelen. Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden enkel ingekeken in het kader van de behandeling van uw klacht. Dit klachtenformulier is beveiligd om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Meer hierover leest u in onze gegevensbeschermingsverklaring. Naam van het bedrijf of de organisatie Uw identiteit Mrs Mr X Voornaam Naam E-mail Bijkomende gegevensDe volgende velden zijn niet verplicht, maar deze extra informatie helpt ons om snel met u te kunnen communiceren en een volledig dossier te hebben wanneer we uw klacht onderzoeken. Uw telefoonnummer Om u te contacteren tussen 09:00 and 17:00. Uw adres Straat Nummer Bus Stad Postcode Land Adres van uw bedrijf of van de organisatie die u vertegenwoordigt Straat Nummer Bus Stad Postcode Land Ondernemingsnummer van uw bedrijf (KBO) Uw contactgegevens Verplichte gegevensDe verplichte gegevens die we van u vragen hebben we nodig om met u te communiceren en uw klacht doeltreffend te behandelen. Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden enkel ingekeken in het kader van de behandeling van uw klacht. Dit klachtenformulier is beveiligd om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Meer hierover leest u in onze gegevensbeschermingsverklaring. Identiteit van de persoon voor wie u de klacht indient De heer Mevrouw Mevrouw Voornaam van de persoon Naam van de persoon Uw link met de persoon Familie of vriend Wettelijk vertegenwoordiger (advocaat, voogd,…) Andere Uw identiteit De heer Mevrouw Mevrouw Uw voornaam Uw naam Your e-mail Bijkomende gegevensDe volgende velden zijn niet verplicht, maar deze extra informatie helpt ons om snel met u te kunnen communiceren en een volledig dossier te hebben wanneer we uw klacht onderzoeken. Uw telefoonnummer Om u te contacteren tussen 09:00 en 17:00. Email van de persoon voor wie u de klacht indient Email van de persoon Adres van de persoon voor wie u een klacht indient Straat van de persoon Nummer van de persoon Bus van de persoon Stad van de persoon Postcode van de persoon Land van de persoon Laat dit veld leeg